آب‌ های زمردی اژه : جایی که مهمان‌ نوازی سوئیسی و استعداد ترکی با هم تلاقی می‌ کنند. بدروم یکی از خاص ترین شهرهای کنار دریای اژه است. این شهر با خانه های سفید، خیابان هایی با گل بوگنویل، خلیج های زیبا و سرگرمی های بی پایان. این نقطه یک مقصد بسیار محبوب است زیرا شرایط ایده آلی را برای ورزش های آبی، فرهنگ و آرامش دریای اژه دارد. مهمانان روز خود را با آب های آبی عمیق دریای اژه آغاز می کنند و به شب های خاطره انگیز بدروم عشق می ورزند.

ساحل (Swissotel Resort Bodrum) مستقیماً در ساحل (Turgutreis) تقریباً 20 کیلومتر از مرکز بدروم قرار دارد. هتل 2 طبقه 70 اتاق و سوئیت دارد. برای سرگرمی، بارها و رستوران‌ های هتل محیطی وسیع را تدارک دیده‌ایم. با استخرهای سر پوشیده، روباز، اسپا و امکانات ورزشی (Pürovel) فرصت‌های ورزشی و تفریحی می توانید از آرامش گرفته تا سرگرمی، هر آنچه از اقامت در سوئیسوتل انتظار دارید را خواهید داشت.

تعداد کمی از مکان‌ های توریستی در مقایسه با بدروم از نظر فرهنگ، طبیعت و لذت خالص غنی است. هنگامی که 1 اتاق در ساحل (Swissotel Bodrum) انتخاب و رزرو می کنید، خاطرات استثنایی از این منطقه باستانی را برای خود  تضمین می کنید. با بالکن، چشم‌ انداز دریا و اتاق‌ های باغ خصوصی، هرکدام ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی را ارائه می‌ کنند تا سفر شما را خاص‌ تر کند. از انتخاب خود غافلگیر می‌ شوید. تختخواب‌ های مهندسی راحتی، طراحی معاصر با الهام از آلپاین، تمام امکانات تکنولوژیکی و آرامش‌ بخشی که از سویس سوتل انتظار دارید، مشترک همه است.

موقعیت هتل

از فرودگاه بین المللی (Milas-Bodrum) تا هتل کم تر از 1 مایل (1.3 کیلومتر) تا بزرگراه (D330) به سمت جنوب حرکت کنید. به راست بپیچید و 32.5 مایل (52.4 کیلومتر) روی (D330) بمانید. از سمت چپ به (Turgut Özal Caddesi) بروید. کمی بیش از 2 مایل (3.4 کیلومتر) در (Turgut Özal Caddesi) ادامه دهید. از سمت راست به (Gazi Mustafa Kemal Bulvarı) بروید. 20 یارد جلوتر (20 متر)، به سمت چپ به سمت ملک هتل بپیچید.

رستوران و بارها

4 رستوران و 2 بار در ساحل سوئیسوتل ریزورت بدروم، وجود دارد که وعده ‌های لذیذ در طول روز، میان‌ وعده‌ های انرژی‌ زا، کوکتل‌ های آرامش‌ بخش و شب‌ های فراموش‌ نشدنی را برای شما به ارمغان می‌ آورند که طعمی واقعاً فراموش‌ نشدنی از نوشیدنی‌ های ممتاز منحصر به فرد به بچشید. کافه سوئیس در کنار استخر، صندلی‌ های سر پوشیده و بیرونی را ارائه می‌ کند که غذاهای مورد علاقه بین‌ المللی و بهترین غذاهای ترکی را سرو می‌ کند. بیچ بار به کسانی که نمی خواهند لحظه‌ای را برای لذت بردن از آفتاب و منظره شگفت انگیز دریای بدروم فدا کنند. گویی نسیم آسیایی را به سواحل دریای اژه می آورد. (Brezza) شام‌ های شیک با منظره‌ای 360 درجه‌ای از بدروم ارائه می‌ کند، در حالی که (The Roof Bar) که بین دریا و ستاره‌ ها قرار دارد، کوکتل‌ های وسوسه‌ا نگیز، شب‌ های پُر جنب و جوش را همراهی می‌ کند.

عروسی ها

عروسی رویایی خود را در ساحل بدروم برنامه ریزی کنید و به هماهنگ کننده رویدادهای ما اجازه دهید تا روزی را برای همیشه به یادگار بگذارد. سوئیسوتل ریزورت که مستقیماً در خط ساحلی و با چشم‌ اندازهای خیره‌ کننده قرار دارد، در موقعیتی عالی برای عروسی در ساحل قرار دارد. خواه یک تجربه عاشقانه با انگشتان پا در شن، جشن غروب آفتاب یا مکانی سنتی‌ تر برای مراسم باشد. از خود با 1 اتاق یا سوئیت ارتقا یافته با منظره پانوراما دریا پذیرایی کنید و عروسی خود را با ماه عسل در هتل مجلل ما ترکیب کنید. با دقت سوئیسی، ناهار خوری با کیفیت و امکانات رفاهی لوکس، قول می دهیم روز عروسی شما را واقعاً خاص کنیم.

رویدادها و جلسات در (Swissotel Resort Bodrum Beach) را می توان به راحتی در فضای جلسات همه کاره که 1 یا 2 اتاق کوچک تر ارائه می دهد، سازماندهی کرد. پیشنهادات تبلیغاتی و رویدادهای ویژه این را به اولین انتخاب طبیعی در هنگام برنامه ریزی 1 جلسه، جشن ویژه یا کنفرانس در بدروم با تخفیف های تبلیغاتی و مشوق های اضافی تبدیل می کند. آخرین پیشنهادهای ویژه را که شامل ارتقاء رویدادهای رایگان هنگام رزرو زود هنگام می‌ شود، کشف کنید. در برخی موارد از هر 10 نماینده 1 نفر به صورت رایگان شرکت می کند.

اسپا و اسپورت (Pürovel) با الهام از کوه‌ های آلپ، انرژی لازم برای تغذیه بدن، ذهن را با درمان‌ ها و ماساژهای ویژه در فضایی زیبا و مدرن به شما می‌ دهد. در حالی که در منطقه استراحت می‌ کنید، اجازه می‌ دهید ذهنتان سرحال شود. بدن خود را با یک ماساژ حاوی سنگ‌ های داغ یا روغن‌ های ضروری از گیاهانی که در مراتع آلپ رشد می‌ کنند، جوان کنید. پس از پاکسازی سموم از بدن خود در سونا یا اتاق بخار، از حمام ترکی، یکی از گران بهاترین سنت های عثمانی، نمونه برداری کنید و تمیزتر از آنچه قبلاً احساس کرده‌اید، شوید. هم برای استراحت و هم برای لذت بردن، استخرهای سر پوشیده و روباز، ساحل خصوصی و فعالیت‌ های ورزش‌ های آبی ما مطمئناً خاطره‌ انگیزترین لحظات اقامت شما را فراهم می‌ کنند.

رایحه درمانی مجلل همراه با فشار با تجربه نوک انگشتان، تمام آثار فشار و استرس را از بین می برد. برای درمان بافت عمیق برای تسکین دردهای عمیق، ماساژ سنگ داغ گرمای طبیعی را از سنگ های صاف به عمق بافت بدن منتقل می کند. روش دیگر، ماساژ کوهستانی سوئیس را امتحان کنید، یک درمان جامع برای تقویت عضلات، باز کردن مجاری تنفسی و آرام کردن ذهن. این همه بخشی از خدمات (Swissotel) است.

گذراندن زمان با کیفیت با خانواده یکی از موارد مهم در زندگی است. در (Swissotel) ما به کیفیت زندگی اعتقاد داریم و اینجا هستیم تا به ایجاد لحظات عالی خانوادگی کمک کنیم. خانواده را در یک تعطیلات تابستانی سرگرم کننده ببرید و ما 50% تخفیف برای اتاق بچه هایتان به شما می دهیم. ما حتی 1 اتاق مخصوص به آن ها می‌دهیم. اسباب‌ بازی‌ ها و بازی‌ هایی را در اختیارشان می‌ گذاریم که در طول اقامتشان دوست داشته باشند.

هتل سوئیسوتل ریزورت بدروم واقع در تورگوتریس، دارای 1 منطقه ساحلی خصوصی، استخرهای سر پوشیده و روباز است. اینترنت رایگان و میز پذیرش 24 ساعته در این هتل ساحلی موجود است. تمام اتاق‌ ها دارای تهویه مطبوع در ساحل سوئیسوتل ریزورت بدروم، دارای منظره‌ای فوق‌ العاده از دریا و جزایر، تلفن، صندوق امانات، قسمت نشیمن، کتری برقی، مینی‌ بار و تلویزیون صفحه‌ تخت هستند. حمام های خصوصی دارای دوش و سشوار هستند. لوازم بهداشتی (Purovel) شامل ژل دوش، شامپو و کرم است.

رستوران هتل سوئیسوتل ریزورت بدروم یک منوی آلاکارته از غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای سرو می کند. در طول روز اسنک بار ساحلی انواع غذاهای مدیترانه‌ای را سرو می کند. نوشیدنی های مختلف نیز در بار موجود است. مهمانان می توانند در مرکز اسپا و سلامتی در ساحل سوئیسوتل ریزورت بدروم استراحت کنند. مرکز شهر تورگوتریس 2.3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. فرودگاه میلاس بدروم 57.1 کیلومتر با شما فاصله دارد. زوج های خاص پسند این مکان را دوست دارند. آن ها برای 1 سفر 2 نفره به این هتل 8.3 امتیاز دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید