پارک آبی آنداماندا پوکت

راهنمای سفر 03 شهریور ، 1403 5 دقیقه

پارک آبی آنداماندا پوکت؛ جدیدترین پارک آبی مجلل و مدرن

پوکت جزیره ای زیبا و بسیار شگفت انگیز همراه با طبیعتی فوق العاده در کشور تایلند است که در چند دهه اخیر مورد توجه گردشگران بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا قرار گرفته است. این شهر بی نظیر دارای سواحل بسیار زیبا است که شن های سفید آن زبان زد خاص و عام شده است. در این جزیره فوق العاده زیبا تفریح های آبی زیادی دیده می شود و تقریباً اکثر مسافران آن، برای استفاده از آب و سواحل به این جزیره سفر می کنند. با وجود این، در این شهر پارک های آبی وجود دارد که هیجان آب تنی را برای گردشگران بیشتر کند. اخیراً پارک آبی در پوکت ساخته شده است که بسیار بزرگ و مدرن است که تمامی استانداردها و تجهیزات لازم برای تفریح یک روز کامل را در خود جای داده است. این پارک آبی مجلل، پارک آبی آنداماندا نام دارد. 
پارک آبی آنداماندا جدیدترین و بزرگترین پارک آبی در پوکت می باشد. این پارک آبی شگفت انگیز و بسیار زیبا در منطقه کاتو ساخته شده است. به زودی در کنار پارک آبی آنداماندا پوکت مرکز خرید بزرگ و هتل مجللی ساخته می شود که به جذابیت این منطقه می افزاید. در ساختن پارک آبی آنداماندا از اساطیر بومی و میراث فرهنگی الهام گرفته شده است.
در این پارک آبی 25 جاذبه، 12 مسیر سرسره آبی و 36 مسیر پر از هیجان قرار دارد که تمامی آنها در زمینی بیشتر از 9 هکتار ساخته شده است. با ورود به پارک آبی آنداماندا پوکت شما پا به دنیایی رویایی و باورنکردنی می گذارید که تجربه اش را نداشتید. 
در این پارک آبی انواع متنوعی از سرگرمی ها برای تمام سنین وجود دارد تا تمام اعضای خانواده با هر سنی بتوانند از لحظه لحظه خود لذت برده و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان به جای بگذارید. 

پارک آنداماندا پوکتپارک آبی آنداماندا پوکت

بخش های مختلف پارک آبی آنداماندا

همانطور که گفته شد این پارک آبی برگرفته شده از اساطیر محلی و میراث فرهنگی می باشد. قسمت های مختلفی در پارک آبی آنداماندا پوکت وجود دارد که هر کدام نمادی از یک اسطوره و یا میراث فرهنگی است. در این مجموعه 5 قسمت متفاوت وجود دارد. در تور پوکت با قیمت مناسب می توانید از این پارک آبی زیبا دیدن نمایید. با ما همراه باشید تا با قسمت های پارک آبی آشنا شوید.
* دنیای مرجانی
* کاخ مروارید
* خلیج بزرگ آندامان
* جنگل زمرد
* جنگل ناگا


پارک آبی آنداماندا

بخش های مختلف پارک آبی آنداماندا پوکت


امکانات و خدمات پارک آبی آندامان پوکت

همانند بسیاری از مکان های تفریحی و دیدنی تایلند، در این پارک آبی امکانات و خدمات خوبی وجود دارد تا مراجعه کنندگان بتوانند اوقات لذت بخشی را تجربه نمایند. در این بخش امکانات ویژه و خاص پارک آبی آنداماندا را نام می بریم تا با آنها آشنا شوید.

* استخر ویژه کودکان 
* غرفه های VIP برای مهمانان ویژ]
* رستوران شناور با غذاهای بین المللی و تایلندی
* بارهای متنوع داخل استخر
* فروشگاه های مختلف که به صورت سنتی هستند


توجه داشته باشید جاذبه های گردشگری پوکت گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود می کشاند. باید بدانید قبل از سفرتان به این جزیره شگفت انگیز لازم است برنامه ریزی داشته باشید تا زمان کم نیاورید و بتوانید با توجه به سلیقه و علایق خود به انواع تفریحات و جاذبه ها برسید. 

پارک آبی آنداماندا پوکت

مشاوره رایگان