پارک ملی ارکیده سنگاپور

جاذبه های گردشگری 16 شهریور ، 1403 5 دقیقه

پارک نچرال ارکید سنگاپور

همانطور که می دانید سنگاپور یکی از کشورهای کوچک اما بینهایت زیبا و جذاب در جنوب شرق آسیا می باشد که این روزها گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند. سنگاپور کشوری گران اما در عین حال بسیار جالب و مدرن است و هرکسی برای یکبار هم که شده باید از آن دیدن نماید. در این کشور مکان های دیدنی و تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که به قدری تنوع دارد که هر سلیقه و علایقی را راضی نگه می دارد. 

یکی از مهمترین و زیباترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور پارک ملی ارکیده است که آن را پارک نچرال ارکید نیز می نامند. این پارک منحصر به فرد بر روی تپه ای بلند در باغ گیاه شناسی سنگاپور قرار گرفته است. در این پارک بزرگ که در وسعتی برابر 3 هکتار بنا شده است، بیش از 60 هزار گیاه ارکیده وجود دارد.

پارک ملی ارکیده سنگاپور

1000 گونه ارکیده و 2000 گونه پیوندی گل و گیاه ارکیده در پارک نچرال ارکید سنگاپور هست که دیدن از آنها شما را با دنیای رویایی و شگفت انگیزی مواجه می کند. در این پارک چهار منطقه رنگی درست کرده اند که از این دامنه تپه، نمایی فوق العاده و بسیار خاص را در معرض دید قرار می دهد. درواقع در این دامنه ارکیده ها را به صورت رنگ های خاص جدا کرده اند و به 4 منطقه رنگی تبدیل شده است. این چهار منطقه عبارتند از:

1- منطقه بهار که دارای رنگ های روشن و سایه های زنده طلایی، کرم و زرد هستند.
2- منطقه تابستان که با تناژ رنگی قرمز تند و صورتی مشخص شده است.
3- منطقه پاییز که سایه های کامل دارد.
4- منطقه زمستان را که رنگ های سفید و آبی تشکیل داده است. 
در این محدوده ها تمامی درختان و گیاهان متناسب با رنگ منطقه انتخاب شده اند و با دقت هرچه تمام تر از هم جدا می شوند. در این قسمت از پارک بیشتر ارکیده های پیوندی استفاده شده تا به خوبی از رنگ های آنها استفاده شود و در منطقه خود قرار گیرند. 

پارک نچرال ارکید سنگاپور

ساعت کاری پارک ملی ارکیده سنگاپور

این مجموعه فوق العاده زیبا همه روزه از ساعت 08:30 الی 19:00 باز می باشد. آخرین فروش بلیط برای عموم تا ساعت 18:00 انجام می شود.

هزینه های ورودی به پارک نچرال ارکید سنگاپور
برای افراد بالای 60 سال محلی 1 دلار
برای افراد بالای 60 سال 3 دلار
برای بزرگسالان محلی 5 دلار
برای بزرگسالان 15 دلار
برای دانش آموزان محلی 1 دلار
برای دانش آموزان 3 دلار
افراد زیر 12 سال نیز رایگان می باشد.
منظور از محلی ها، تمامی شهروندان سنگاپور، مقیمان دائمی، کسانی که در سنگاپور زندگی می کنند از جمله دارندگان مجوز کار، مجوز تحصیل و دیگر مجوزهای رسمی می باشد.
در نظر داشته باشید برای دریافت و بهره از امتیاز تخفیف در این مجموعه، حتماً برای ورود و خرید بلیط مدارک لازم را همراه داشته باشید.

باغ ملی ارکیده سنگاپور

مشاوره رایگان