شهربازی دریم ورلد بانکوک

جاذبه های گردشگری 03 شهریور ، 1403 5 دقیقه

شهربازی دریم ورلد بانکوک؛ شباهتی عجیب با دیزنی لند

دریم ورلد یا دنیای رویایی نام یکی از بزرگترین و مهیج ترین شهربازی های تایلند می باشد که در استان پاتوم تانی قرار دارد. این شهربازی در فاصله 50 کیلومتری بانکوک قرار گرفته است و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار می رود. علاوه بر زیبایی های وصف ناشدنی این پارک، بازی های متنوع و مهیجی که دارد برای بازدید کنندگان بسیار جالب است. در کنار تمام اینها، امکانات رفاهی و خدماتی بسیار عالی در این شهربازی وجود دارد که مراجعه کنندگان بتوانند لحظات فوق العاده ای را برای خود رقم بزنند.
در این شهربازی وسیع و سرسبز باغ وحش، نمایش های متنوع و قسمتی همانند قطب درست شده است که نه تنها کوچکتر ها بلکه بزرگترها نیز بتوانند لحظات بسیار جذابی را داشته باشند.
نکته قابل توجهی که در مورد این پارک وجود دارد این است که دریم ورلد شباهت جالبی به دیزنی لند دارد. این پارک در سال 1993 در 25 هکتار زمین به دست خانواده "کیتیپارافون" ساخته شد. جهت ساخت این پارک هزینه ای بالغ بر هزار میلیون بات تایلند صرف شد تا به پارک امروزی تبدیل شود.

دریم ورلد تایلنددریم ورلد بانکوک


بازی های دریم ورلد بانکوک

همانطور که در قبل تر گفتیم در این پارک، بازی های متنوع و سرگرم کننده و بسیار مهیجی وجود دارد که می توانید لحظات فوق العاده ای را برای خود و همراهانتان ثبت کنید. بازی هایی که در این مجموعه وجود دارد به نحوی هستند که برای افراد مختلف با سلیقه ها و رده سنی های متفاوت، مناسب هستند و همه می توانند با توجه به شرایط خود، انتخاب های عالی داشته باشند. در ادامه با چند مورد از بازی های دریم ورلد بانکوک آشنا خواهیم شد:

* تورنادو (Tornado) محدودیت قد: بالاتر از 140 سانتیمتر
* هاریکن (Hurricane) محدودیت قد: بالاتر از 140 سانتیمتر
* اسکای کوستر (Sky Coaster) محدودیت قد: بالاتر از 130 سانتیمتر
* وایکینگ (Vikings) محدودیت قد: بالاتر از 140 سانتیمتر
* گرند کنیون (Grand Canyon) محدودیت قد: بالاتر از 110 سانتیمتر
* واتر فان (Water Fun) محدودیت قد: بالاتر از 90 سانتیمتر

ماشین سواری با وسیله های آنتیک و قدیمی، تله کابین، قایق سواری، دنیای آدم فضایی ها، استخر توپ، سینمای 3 بعدی، کارتینگ و خانه وحشت از دیگر بازی های هیجان انگیز و جذاب این پارک به شمار می روند.

بخش های مختلف دریم ورلد 

در دریم ورلد بخش های متفاوت و بسیار جذاب دیگری نیز وجود دارد که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد و مسافرین تور بانکوک ارزان قیمت می توانند در آنها لحظات شگفت انگیزی را تجربه نمایند. توجه داشته باشید از آنجایی که شهربازی دریم ورلد بانکوک یک محیط خانوادگی محسوب می شود، این قسمت هایی که نام می بریم برای تمام افراد خانواده مناسب هستند و برای هر رده سنی جذابیت های به خصوص خود را دارند. در واقع یکی از مکان هایی در بانکوک است که برای تمام اعضای خانواده مناسب بوده و با خیال آسوده می توانید فرزندان خود را به جایی ببرید که مناسب آنها می باشد و قرار است در آنجا به آنها بسیار خوش گذشته شود.

* مزرعه حیوانات
* سرزمین برفی
* خانه غول آسا
* مبارزه هالیوودی
* فستیوال عروسک ها و شخصیت های معروف
* نمایش های خیابانی

دریم ورلددریم ورلد بانکوک

بهترین مکان های عکاسی در شهربازی دریم ورلد

در این مجموعه یکی از کارهایی که بسیار انجام می شود و درواقع باید انجام شود ثبت خاطرات و ثبت تمام زیبایی های این مجموعه به شمار می رود. عکسبرداری در این شهربازی یک کار بسیار عادی و مرسوم است و می توانید با عکاسی از لحظه لحظه تان تجربیات خود و لحظات فوق العاده ای که داشتید را به ثبت برسانید تا بعداً بتوانید مرور خاطرات کنید. در این پارک مکان های بسیار خاصی وجود دارد که تنها با قدم زدن در آن می توانید به زیبایی های آن پی ببرید، حال آنکه می توانید در عکس هایتان آنها را توصیف کنید. از جمله مکان های فوق العاده ای که در پارک دریم ورلد برای عکاسی وجود دارد:

* فوتوپیا یک مکان اختصاصی برای عکاسی است که دارای دکوراسیون بسیار جالبی است.
* پارک مینیاتوری که بسیاری از مناطق گردشگری مهم دنیا همانند تاج محل، اهرام ثلاثه مصر را در آن به صورت مینیاتوری ساخته اند.
* باغ عشق که در این قسمت گل آرایی های شگفت انگیز و بی نظیری وجود دارد و چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.


خدمات و امکانات شهربازی دریم ورلد بانکوک

جهت رفاه حال مراجعه کنندگان در این مجموعه امکانات و خدماتی تعبیه شده است تا لحظات فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید و کمبود چیزی را حس نکنید. با ما همراه باشید تا برجسته ترین و مهمترین امکانات شهربازی دریم ورلد را برایتان نام ببریم:

*رستوران های متنوع
*فروشگاه های مختلف
*سرویس بهداشتی های مختلف و ویژه برای معلولین
*کمک های اولیه
*حمل و نقل داخلی
*نمازخانه
*اطلاعات
*جایگاه اختصاصی و کمد وسایل

دریم ورلد بانکوکدریم ورلد بانکوک


دسترسی به شهربازی دریم ورلد بانکوک

از آنجایی که دریم ورلد در فاصله 50 کیلومتری بانکوک قرار دارد، بیشتر گردشگران از بانکوک به این مکان می آیند. روش هایی که می توانید از بانکوک به شهربازی دریم ورلد بروید عبارتند از وسیله نقلیه شخصی، تاکسی و یا اتوبوس است. همچنین می توانید در تور خود این مکان را نیز اضافه کنید و یا از هتلی که در آن اقامت دارید بخواهید برنامه رفتن را برایتان ترتیب دهد. به این ترتیب شما ترانسفر رفت و برگشت خواهید داشت.

مشاوره رایگان