مجموعه تفریحی اسکیپ ادونچر لند پنانگ

جاذبه های گردشگری 16 شهریور ، 1403 5 دقیقه

مالزی یکی از کشورهایی است که تمام شهرهای آن جاذبه های گردشگری متنوعی دارند و به همین جهت به یکی از مقاصد توریستی معروف و مهیج دنیا تبدیل شده است. از معروف ترین و محبوب ترین مکان های گردشگری مالزی که در سفرتان آن را نباید از دست بدهید، مجموعه تفریحی اسکیپ ادونچر لند پنانگ است که با رفتن به آن گویی دنیای جدیدی به رویتان باز خواهد شد. گردشگرانی که به دنبال تفریحات ماجراجویانه و مهیج هستند، این مجموعه تفریحی می تواند برایشان همانند بهشتی باشد که بتوانند خود را در آن حسابی تخلیه کنند. در پارک اسکیپ ادونچر لند پنانگ وسایل بازی متنوعی با میزان هیجان زیاد وجود دارد که می تواند تا حد بسیار زیادی آدرنالین خون شما را بالا برده و گزینه بسیار ایده آل و فوق العاده ای برای افرادی است که به دنبال هیجان زیاد هستند.
از سال 2012 که این مجموعه افتتاح شد تا به امروز در دنیا شهرت بسیار زیادی دریافت کرد و به صورت مداوم در طول سال میزبان گردشگران و توریست هایی از سرتاسر جهان است که به دنبال هیجان به آن می آیند. به دلیل دارا بودن وسیله بازی های خیلی هیجان انگیز و البته دارای بالاترین استاندارد، مجموعه اسکیپ ادونچر لند به یکی از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری پنانگ تبدیل شده است.

اسکیپ ادونچر لند

نکته بسیار جالبی که درمورد این مجموعه وجود دارد، این است که برای کودکان نیز وسیله های بازی تهیه شده است تا آنها نیز از همراهی با شما نهایت لذت را ببرند. برخی وسایل بازی در این پارک نیازمند تجهیزات خاصی است، اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که خود پرسنل به شما تمامی وسایل و تجهیزات لازم و یا حتی آموزش های لازم را می دهند تا در بهترین و ایمن ترین شرایط به بازی بپردازید. 

بهترین و مهیح ترین بازی های اسکیپ ادونچر لند پنانگ

در این مجموعه بازی های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد و نمی توان تمامی آنها را نام برد. ولی چند مورد از آنها معروف و بسیار به گوشتان آشنا خواهند بود. از جمله محبوب ترین بازی ها و نام آشنا ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. 
* بانجی جامپینگ
* زیپ لاین
* غار نوردی
* بالا رفتن از درختان یا نرده های چوبی

نکته ای که در مورد این پارک باید بدانید این است که در مجموعه اسکیپ ادونچر لند تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد که چنانچه بر اثر بالا رفتن آدرنالین احساس ضعف و گرسنگی کردید، به آنها بروید و لذت چند برابری را تجربه نمایید.

اسکیپ ادونچر لند پنانگ

ساعت کاری مجموعه تفریحی اسکیپ ادونچر لند پنانگ

این مجموعه دوست داشتنی همه روزه به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 6 عصر میزبان گردشگران و شهروندان پنانگ می باشد.

مشاوره رایگان