پارک ماجراجویی ای تی وی کوالالامپور

جاذبه های گردشگری 10 شهریور ، 1403 5 دقیقه

ادونچر پارک ای تی وی کوالالامپور

مالزی یکی از کشورهای دیدنی در جنوب شرقی آسیاست که این روزها گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند. کوالالامپور پایتخت این کشور مرکز مکان های گردشگری و تفریحی است و در آن می توانید سفری فوق العاده و جذاب را تجربه نمایید. در نظر داشته باشید کوالالامپور ساحل ندارد، اما در کنار رودخانه ای است که همین امر به جذابیت این شهر افزوده است. در تور کوالالامپور نه تنها می توانید مکان های تاریخی و باستانی ببینید، بلکه مکان های تفریحی متعددی در آن وجود دارد که می توانند برایتان سفری خاطره انگیز و شگفت انگیز را بسازد. پارک ماجراجویی ای تی وی یکی از مکان های تفریحی کوالالامپور می باشد.

پارک ادونچر ای تی وی

پارک ماجراجویی ای تی وی 

درباره پارک ماجراجویی ای تی وی

ادونچر پارک ای تی وی که با نام پارک ماجراجویی ATV در ایران شناخته می شود، یکی از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی کوالالامپور است. این پارک جذاب کمی با مرکز شهر کوالالامپور فاصله دارد و به همین علت زمانی را در مسیر رفت و برگشت هستید که باید در برنامه ریزی خود آن را بگنجانید. در این پارک می توانید هجوم آدرنالین را در رگ های خود احساس کنید. در پارک ماجراجویی ای تی وی ماشین های چهارچرخ ای تی وی را سوار می شوید و به دل طبیعت و جنگل می روید. بسته به سلیقه خود، می توانید مقصدتان را انتخاب کنید، ممکن است بخواهید به آبشار 7 طبقه بروید و یا علاقه داشته باشید به آبشار سوفی جین رفته و در آنجا کمی استراحت نمایید.

همانطور که گفتیم ادونچر پارک ای تی وی بیرون از شهر کوالالامپور قرار گرفته است. همراه با بلیطی که برای ورود به این مجموعه تهیه می کنید، ترانسفری برای شما رزرو می شود که شما را از درب محل اقامتتان در کوالالامپور برداشته و به ورودی پارک می رساند. بنابراین نیازی نیست نگران رفت و آمدتان باشید. 

شما می توانید در مسیرهای جنگلی و در کنار رودخانه با ماشین های چهارچرختان با هم گروهی های خود مسابقه دهید و یا در آرامش از مسیر لذت ببرید.
در این مجموعه بسته های متفاوتی وجود دارد که بسته به مهارت و علاقه و البته بودجه خود، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
مقصد خود را در مسیرتان انتخاب کنید، دوست دارید به زیر آبشارهای خنک بروید و تنی به آب بزنید و یا علاقه دارید از دیدن منظره شهر لذت ببرید.

پارک ماجراجویی ای تی وی

برای رفتن به پارک ای تی وی چی بپوشیم

از آنجایی که می خواهید به دل جنگل بروید و وسیله نقلیه ای سوار شوید و حتی ممکن است مسابقه هم بدهید، می بایست برای پوشش خود نکاتی را رعایت کنید تا کمترین مشکلی برایتان پیش نیاید و آسیب های احتمالی به شما وارد نشود.

* بهتر است تیشرت و یا لباس راحتی بپوشید که حرکت شما را محدود نکند و شاخ و برگ درختان به شما آسیب نرساند.
* برایتان خوب است که شلواری به پا کنید که جنس مستحکمی داشته باشد مثل شلوار جین و البته شلوار بلند باشد که اگر به زمین افتادید، آسیب جدی نبینید.
* می بایست کفش ورزشی بپوشید و از پوشیدن صندل یا دمپایی و یا کفش های پاشنه بلند خودداری کنید. 

در این مجموعه برایتان آپشن هایی گذاشته شده است تا بتوانید روز فوق العاده و تکرار نشدنی را تجربه نمایید و خوش بگذرانید و با خیالی آسوده به تفریح مهیج خود بپردازید.
* وسیله های نقلیه برای گردش
* راهنمای تور انسانی خواهید داشت که مسیرها را به شما نشان دهد
* در این مجموعه با زبان انگلیسی صحبت می کنند تا تمام گردشگران و توریست ها به راحتی بتوانند ارتباط برقرار کنند و سوال های خود را بپرسند
* به شما بروشوری با نام راهنمای کامل پارک (راهنمای تور) داده می شود تا بتوانید بهترین روز را در سفرتان داشته باشید

ادونچر پارک ای تی وی



مشاوره رایگان