رستوران های کیپ تاون آفریقای جنوبی

راهنمای سفر 30 شهریور ، 1403 6 دقیقه

معرفی محبوبترین رستوران های کیپ تاون

کیپ تاون یکی از محبوب ترین و بهترین شهرهای آفریقای جنوبی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی بین گردشگران پیدا کرده است. کیپ تاون از هر لحاظی برای سفر مقصدی بسیار عالی و ایده آل می باشد و هر فرد با هر سلیقه ای را می تواند به خوبی راضی کند. اگر فصد سفر به این شهر زیبا و دوست داشتنی را دارید، بی تردید باید با رستوران های معروف و درجه یک این شهر آشنا شوید. رستوران ها به صورت کلی یکی از بهترین جاذبه های یک مقصد گردشگری به شمار می روند. چرا که نه تنها در آنها لحظات لذیذ و خوشی را خواهید داشت، بلکه با فرهنگ و سنت مردم شهری که رفته اید نیز آشنا می شوید. در کل شکم گردی و رفتن به رستوان های شهر یکی از جذابیت های بی پایان سفرهای توریستی است. در بهترین رستوران های کیپ تاون تنوع غذایی بسیار زیادی را خواهید دید. سرآشپزهای آنها به صورت ماهرانه ای طعم های شگفت انگیزی را از یک غذا به شما ارائه می دهند که تا به حال همانند آن را نخورده اید و هیچ کجای دنیا حتی مشابه آن را ندیده اید. با چشیدن طعم بی نظیر و فوق العاده غذاهای آنها به دنیایی دیگر می روید و یکی از بهترین جاذبه های توریستی کیپ تاون را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس می کنید. چنانچه نگران پیدا کردن غذای حلال در کیپ تاون هستید، باید بدانید نگرانی بی موردی دارید! چرا که در این شهر بعد از مسیحیت، بیشتر مردم اسلام را به عنوان دینشان قبول دارند و رستوران های بسیار زیادی در شهر فقط غذای حلال سرو می کند، باقی رستوران ها نیز در منوی خود حتماً غذاهای حلال را جای داده اند. 
از این مطالب که گذر کنیم، به معرفی محبوب ترین و بهترین رستوران های کیپ تاون آفریقای جنوبی می رسیم. با ما همراه باشید تا در ادامه با رستوران های محبوب این شهر آشنا شوید.

بهترین رستوران های کیپ تاون

رستوران اف وای ان (FYN)

از بهترین رستوران های کیپ تاون بی شک می توان به اف وای ان اشاره کرد که البته بهتر است بدانید جزو لیست 50 رستوران برتر جهان نیز می باشد. سرآشپز این رستوران شهرت جهانی دارد و بی تردید چشیدن دست پخت کم نظیر و عالی سرآشپز این رستوران، یکی از بهترین تجربه هایی است که در سفر به تور کیپ تاون می توانید به دست آورید. طراحی و دکوراسیون این رستوران به طرز عجیبی شما را شگفت زده خواهد کرد، چرا که در طراحی آن عناصر سنتی آفریقایی با طراحی مدرن ادغام شده و یک اثر خارق العاده را به معرض دید گذاشته است. طعم لذیذ غذاهای نیز شما را در رویا غرق می کند. جالب است بدانید که طعم غذاهای این رستوران آمیزه ای از طعم غذاهای سنتی و قدیمی آفریقایی است که با رگه هایی از آشپزی ژاپنی به سبک کایسکی گره خورده است. سبک کایسکی سنتی ترین سبک آشپزی در ژاپن می باشد که تنها در برخی مناطق می توانید آن را ببینید.

سایت رستوران: https://fynrestaurant.com/
آدرس: 5th Floor, Speakers Corner, 37 Parliament St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8001, South Africa
ساعت کاری رستوران: 12 ظهر الی 12 شب
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: Fyn Restaurant

رستوران اف وای ان

رستوران آدیس این کیپ در کیپ تاون (Addis in cape)

شما با رفتن به این رستوران بی نظیر، می توانید در دل کیپ تاون آفریقای جنوبی، سفری به آدیس بابا پایتخت اتیوپی را تجربه نمایید. رفتن به رستوران آدیس این کیپ یک تجربه عالی از رفتن به 2 شهر توریستی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این رستوران که در ساختمان قرمز در خیابان آپر لوپ کیپ تاون بنا شده است، یکی از بهترین و محبوب ترین رستوران های شهر کیپ تاون در بین مردم آفریقای جنوبی است. در منوی این رستوران غذاهای سنتی باستانی اتیوپی قرار گرفته اند که با چشیدن هر کدام از آنها سفری در زمان خواهید داشت و به دوران باستانی اتیوپی سفر خواهید رفت. در رستوران زیبای آدیس این کیپ می توانید سرو قهوه به روش مردمان اتیوپی را تجربه کنید. در این رستوران فوق العاده، تمامی مواد اولیه غذاها تازه و از اجناس مرغوب هستند و به صورت کلی این رستوران یکی از با کیفیت ترین رستوران های شهر کیپ تاون به شمار می رود.

سایت رستوران: https://addisincape.co.za/
آدرس: 168 Loop St, CBD, Cape Town, 8001, South Africa
ساعت کاری رستوران: 12 ظهر الی 12 شب
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: Addis in Cape Ethiopian Restaurant

رستوران آدیس این کیپ

رستوران آناتولی کیپ تاون (Anatoli)

یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های کیپ تاون رستوران آناتولی است که در فضایی با طراحی سنتی و قدیمی از مشتریان خود پذیرایی می کند. احتمالاً با شنیدن نام این رستوران یاد شهر آناتولی ترکیه خواهید افتاد! اصلاً عجیب نیست چرا که در این رستوران غذاهای اصیل ترکی و مدیترانه ای سرو می شود. در واقع شما در این رستوران می توانید طعم لذیذ و فراموش نشدنی غذاهای ترکی را بچشید. منوی رستوران آناتولی غذاها و دسرهای بسیار متنوعی دارد که از محبوب ترین غذاهای آن می توان به گوشت بره، ماهی، گوشت گوساله، انواع کباب و مرغ اشاره کرد.

سایت رستوران: anatoli.co.za
آدرس: 24 Napier St, De Waterkant, Cape Town, 8001, South Africa
ساعت کاری رستوران: 12 ظهر الی 12 شب
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: Anatoli Mediterranean Restaurant

رستوران آناتولی
رستوران پرل اسپون کیپ تاون (Pearl Spoon)

یکی از رستوران هایی که در شهر کیپ تاون غذای حلال ارائه می دهد رستوران پرل اسپون است، این رستوران دارای طراحی آرام بخش و فوق العاده زیبا می باشد که می توانید لحظات فوق العاده و خوشی را برای خود رقم بزنید. این کافه رستوران بی نظیر به دلیل داشتن محیط صمیمانه، رفتار مودبانه و دوستانه پرسنل، خدمات عالی و حرفه ای بودن پرسنل شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. این رستوران دارای منوی گسترده و متنوع است و دارای ساندویچ ها، غذاهای گوشتی، سالادها و غذاهای دریایی می باشد. علاوه بر این موضوع، چنانچه بخواهید فقط برای صرف قهوه و یا چای به این کافه رستوران سر بزنید، می توانید قهوه و چای بسیار لذیذ و خوش طعمی را در این مکان بچشید و در کنار آن کیک های لذیذی در انتظار شماست.

سایت رستوران: https://www.facebook.com/p/Pearl-Spoon-100050990595817/
آدرس: 44 Belvedere Rd, Rondebosch, Cape Town, 7700, South Africa
ساعت کاری رستوران: 8 صبح الی 5 بعد از ظهر
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: Pearl Spoon

رستوران پرل اسپون

رستوران بوکاپ کومبویس کیپ تاون (Bo-Kaap Kombuis)

در کیپ تاون محله ای به نام بوکاپ وجود دارد که محله مالایی های آفریقای جنوبی است. این محله به دلیل وجود خانه های رنگی رنگی و حضور مهاجران مالزی یکی از زیباترین و محبوب ترین مکان های کیپ تاون به شمار می رود. رستوران بوکاپ کومبویس هم در این محله قرار گرفته است که یکی از برجسته ترین و بهترین رستوران های کیپ تاون نیز محسوب می شود. دو نفر از اهالی همین محل این رستوران را تاسیس کرده اند و در آن غذاهای حلال سرو می شود. شهرت اصلی و ویژه این رستوران به دلیل ادغام ماهرانه و حرفه ای غذاهای مالزیایی و آفریقایی می باشد. گردشگران بسیار زیادی به رستوران بوکاپ کومبویس می آیند و دارای شهرت بسیار زیادی شده اند.

سایت رستوران: http://www.bokaapkombuis.co.za/
آدرس: 8001, 7 August St, Schotsche Kloof, Cape Town, 8001, South Africa
ساعت کاری رستوران: 12 ظهر تا 4 عصر - 6 عصر تا 10 شب - یکشنبه ها 11:30 صبح تا 3 بعد از ظهر - دوشنبه ها تعطیل
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: Bo-Kaap Kombuis

رستوران بوکاپ کومبویس

رستوران ماهیگیر یونانی کیپ تاون (Greek Fisherman)

رستوران ماهیگیر یونانی در سال 1992 تاسیس شده است. می توان گفت این رستوران از یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است. می توان گفت این رستوران بهترین غذاهای سنتی یونانی و مدیترانه ای و غذاهای دریایی را به مشتریان خود ارائه می کند. از آنجایی که ممکن است هر کس سلیقه ای در غذا داشته باشد، می توانید در این رستوران هرچه علاقه دارید را پیدا کنید! چرا که منوی رستوران ماهیگیر یونانی بسیار متنوع و گسترده است.

سایت رستوران: https://greekfisherman.co.za/
آدرس: 78 Regent Rd, Sea Point, Cape Town, 8005, South Africa
ساعت کاری رستوران: 12 ظهر تا 10 شب
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: The Greek Fisherman

رستوران ماهیگیر یونانی

رستوران بابل کیپ تاون (Babel)

یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین رستوران هایی که در کیپ تاون می توانید بروید، رستوران بابل است. در واقع این رستوران یک رستوران بسیار عالی در این شهر شناخته شده است. این رستوران در یک مزرعه و گاوداری قدیمی تاسیس شده است. در این مجموعه منوی ساده ای را خواهید دید. غذاهای رستوران بابل مطابق با فصل و با توجه به محصولات تازه و با توجه به هرآن چیزی که در فصول مختلف در مزرعه و باغ این مجموعه به دست می آید تغییر می کند. تمامی پرسنل و به ویژه سرآشپز اینجا به ایده "از تولید به مصرف" در آشپزی اعتقاد دارند. سالادهای ارگانیک و رنگارنگ، غذاهای تازه و عالی و دسرهای لذیذ و بی نظیر این رستوران همه و همه با تازه ترین مواد و میوه ها و سبزیجات تهیه می شوند.

سایت رستوران: https://babylonstoren.com/babel
آدرس: Klapmuts - Simondium Rd, Simondium, South Africa
ساعت کاری رستوران: 8 صبح الی 8:30 شب
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: Babel at Babylonstoren

رستوران بابل

رستوران پات لاک کلاب کیپ تاون (Pot Luck Club)

رستوران پات لاک کلاب کیپ تاون را می توان یکی از لاکچری ترین و معتبر ترین و البته خوش نام ترین رستوران شهر دانست که در سال 2012 توسط یک آشپز به نام و بسیار معروف با نام لوک دال تاسیس شده است. در محیط و فضای فوق العاده لوکس و مدرن این رستوران، غذاهای بسیار لذیذ با بهترین کیفیت سرو می شود و دارای تنوع بسیار زیادی است. در منوی متنوع این رستوران از غذاهای دریایی همانند ماهی و ماهی مرکب گرفته تا گوشت آهو و گوشت بره همگی در این رستوران تهیه و طبخ می شوند که تمام مشتریان رضایت بسیار زیادی از نوع طبخ آنها دارند. 

سایت رستوران: https://thepotluckclub.co.za/
آدرس: The Silo, The Old Biscuit Mill, 373-375 Albert Rd, Woodstock, Cape Town, 7915, South Africa
ساعت کاری رستوران: 12:30 ظهر تا 2 بعد از ظهر - 6 عصر تا 10 شب
برای مشاهده اطلاعات بیشتر سرچ شود: The Pot Luck Club

رستوران پات لاک کلاب

مشاوره رایگان